mekutlu12 normal doğum degil ya oyuzden dr 38 dolunca aliriz dedi 38 de 17 ocakta doluyor oyuzden 21 inden önce istiyorum olsun koç burcu olsun istemiyorum oğlum ve eşim oğlak onlara alıstım koç burcu zormuş ya bende oyuzden 21inden önce ye aldim günü