Merhabalar 34+1 benim de pırasa. Rabbim sağlıkla kavuştursun herkesi evladıyla . 34 gelince aaa az kaldı diyordum ilk gebelikte 42 de doğurunca onu şimdi daha çok var düşüncesindeyim 6 hafta bile uzun geliyor bana . Gerçi daha çanta bile hazırlamadım , bi keseye bi hastane çıkışı koydum kendime de pijama ile depend acil durum olursa diye o da sırf 😀