RumeysaNur34 Sakinem212 evet ya öyke diyorlar insan dayanamıyor ki bir yerde bende çok zorlamaya başladım 🤦♀️
RumeysaNur34 Eri9999 biraz erken değil mi bu arada canım kaçıncı haftaya denk geliyor doğumun bize doktorum 38+6 da alırız daha erken olmasın bir gün bir gün anne karnında kalsın falan dedi
Eri9999 RumeysaNur34 ilk gebeligim olsaydı evet sonun a kadar beklemek isterdim benim 2inci sezaryanım baş ve karın önden gidiyo hafta olarak ta ona göre sezaryan günü verdi normal son agdet tarihime göre 37+1 ama ulturoson a göre 38+5e denk geliyo. Cnm bunu hesap ederek gün verdi
RumeysaNur34 Eri9999 aman sağlıklı gelsinde olsun canım, 🤲benimde ikinci bu arada bir kaç gün erken alsa keşke ama bebeğim gelişimi önde olsa da bekleme taraftarı 🤦♀️ yoksa insan dayanamıyor artık gerçekten 🤭
Tuba_2013 mekutlu12 normal doğum degil ya oyuzden dr 38 dolunca aliriz dedi 38 de 17 ocakta doluyor oyuzden 21 inden önce istiyorum olsun koç burcu olsun istemiyorum oğlum ve eşim oğlak onlara alıstım koç burcu zormuş ya bende oyuzden 21inden önce ye aldim günü
Hanife_ RumeysaNur34 ben de 33+3 üm sona yaklaşıyoruz nasıl geçtiğini anlamadım küçük oğlum da var bakalım doğunca nasıl olcak
RumeysaNur34 Hanife_ ay maşallah Allah kolaylık versin benimde bir oğlum var ama küçük değil 5.5 yaşında inşallah ikisinde yetebilriim 😊🥰