SekerAnne Vselen ben bu sene evdeyim canım öyle bir faydası da oldu ama yine de çok ayakta kalma en fazla 20 dakika, seyehat etme, eve gidince ayaklarını hafif yukarı doğru uzat , eğilme ve yükseğe uzanma bi de ilişki yasak
Dryakbts SekerAnne @Vselen kızlar yanlış anlamayın birşey soracağım ölüm korkusuda sarıyor mu siZide. Ya ben ameliyatın riskli olduğunu düşündükçe kafayı yiyorum içim daralıyor bebeğim eşim bensiz ne yapar diyorum. Sizde böyle çıkmaza giriyormusunuz
SekerAnne Dryakbts çok girdim canım ilk öğrenip riskleri duyunca ama sonra dedim ki hiçbir şeyin hiçbir durumun garantisi yok ve Allah büyük dedim kuran okudum bol bol çok rahatlattı daha iyiyim ve doktor çıkacak gibi değil demişti azıcık da olsa yukarı çıktı , seni rahatlatacak bi şey bul canım
Vselen Dryakbts bende de oluyor 🥺 Ya erken doğum olursa şimdi doğum yaparsam naparım küveze alırlar mı diye çok ciddi endişeler yaşıyorum bende.. Fazla ayakta kaldığımda vicdan azabı yaşıyorum..
Vselen SekerAnne Dryakbts İnşirah suresi çok iyi geliyor iç sıkıntısına 🙏🏼 Birde ayetel kürsi bol bol okuyup karnıma üflüyorum . İnşallah sağlıkla ve hayırlısı ile kucağımıza alırız
Dryakbts Vselen @SekerAnne gerçekten ço kzor durum ara ara ağlıyorum eşimle paylasıyorum oda çok duygusal bu konuda. Allah hepimizin yardımcısı olsun. Sağlıcakla çıkıp bebeklerimizi kucağımıza alalım. Söyledikleriniz aklımda mutlaka bende okuyacağım ve sizlerede göndereceğim kızlar♥️♥️
SekerAnne Dryakbts inşallah canım, sen doğuma girmeden bizi bilgilendir dua edelim kuran okuyalım inş 🥰aklına hep güzel şeyler getir doğumun güzel geçtiğini bebeğini kucağına alıp eve geldiğini sağlıkla emzirdiğini … ve dua 📿
Dryakbts SekerAnne inş kuzum Birbirimizi kaybetmeyelim haberdar edelim kontrollerden sonra birbirimizi.
Der Dryakbts kilosu 2180 dogdu ama eve1920 ile geldi benim aniden suyum geldi ciğer geliştirici falan olmamıştı ondan kaldı
KonuMankeni Kızlar doktor alttan muayene edip mi bu teşhisi koyuyor? Geçen bana da stajyer böyle bir şey söyledi sanki hoca geldi usg ile baktı yok bir şey dedi, öyle olsa alttan bi bakmamız lazım falan dedi de
Dryakbts KonuMankeni benim detaylıda çıktı canım alttan muayne yapılmadı ve öyle birşey olsa alttan muayne önermiyorlar zaten. Detaylıdan sonra her gittiğimde doktor ultrasonda bakıyor zaten çıkmış mı çıkmamış mı diye
SekerAnne KonuMankeni detaylı da belli oldu benim de şimdi de her kontrole mesanem sıkışık gidiyorum net görsün doktorum diye alttan muayene yapılmıyor
Dryakbts Vselen canım ocakta artacak diyorlardı zaten ama şu an mı artmış bilmiyorum. Ben profa gidiyorum birde %20 indirimle 470 e galan muayne oluyordum sezeryanımda 7500 dü acaba zamdan sonra ne oldu😂 bir 9 10 öderim heralde doğuma😂