Dryakbts Vselen istanbulda yaşıyorum canım. Aynen ağır kaldırma eğilme uzanma sürekli dinlen dedi ama ben çalıştığım için bunu dile getirsim işim ağır değil ordada oturuyorum dedim rutin işlerini yap ama sakın abartma dedi ilişkiyi yasakladı aklıma gelenler bunlar canım.
Vselen Dryakbts Bende istanbulda mega medipole takipliyim:) Aynılarını banada söyledi ama her zaman mümkün olmuyor yani eğilmeden kalkmadan . En basiti ayakkabıyı bile çoğu zaman giyerken eğiliyoruz.. Aslında hep yatmamız gerekiyormuş çalışarak riske atıyoruz ne yazıkki bu durumda beni çok üzüyor 🥺 Umarım sağlıkla kucağımıza alabilmek nasip olur.. ben şimdi önümüzdeki hafta gittiğimizde tekrar bakılmasını rica edicem yukarı çıkma ihtimali birazda olsa oluşmuş mu diye
Dryakbts Vselen Ama yeri geldiğinde eğilmek ve uzanmak zorunda kalıyorsun her seferinde yanımda biri olmuyor. Yemeğimi çoğu zaman oturarak yapıyorum eşim evdeyken aürekli yatarım ağrım olduğunda yemeğide o yapar kendi iyi hissettiğimde herşeyi yapmaya çalışıyorum.
Dryakbts Vselen aynen canım mega medipole Huriye hocaya gidiyorum. Normalde medicalparka gidiyordum kanamam olduğunda doktorum bakmadı bende alelacele huriye ayşe parlakgümüşe geçtim. İyi ki de geçmişim
Vselen Dryakbts gerçekten mi bende öyle medicalparkta doktordan yana çok sıkıntı yaşadım kanamam oldu doktor aramalarıma dönüş yapmadı 4 gün sonra döndü bende medipole Feride hanıma geçtim :)
SekerAnne Dryakbts sağlıkla kavuşun inşallah güzel haberlerinizi duyalım 🥰26. Haftamda azıcık da olsa plesantanın yukarı çıktığını söyledi doktorum ama dinlenmeye devam dedi, şimdi 28*5 olduk .. bakalım zaman ne gösterecek
Vselen SekerAnne Ben çalıştığım için dinlememek beni üzüp endişelendiyor , siz o süreçte çalışıyormuydunuz nelere dikkat ettiniz :)
SekerAnne Vselen ben bu sene evdeyim canım öyle bir faydası da oldu ama yine de çok ayakta kalma en fazla 20 dakika, seyehat etme, eve gidince ayaklarını hafif yukarı doğru uzat , eğilme ve yükseğe uzanma bi de ilişki yasak
SekerAnne asyaninanneyim benim ilk doğum sezaryen canım o nedenle ben mecburen sezaryen olacağım doktorum istersen normal deneriz dedi ama istemedim