Dryakbts Nasılsınız aynı kaderi paylaştığım minnoşlarım. Zorlanıyormusunuz kaçıncı haftadasınız gelişmeniz var mı doğum tarihi aldınız mı🌸 Ben 35+5 de doğuruyorum hayırlısıyla 45 günümüz kaldı🕊🕊
adsmom Dryakbts ben de 29+5’teyim. Rahim ağzını tamamen kapatmış durumda. Birkaç lekelenmem oldu. Sizin kanamanız mı var erken doğum tarihi verdi? Bana 36. Hafta hibi doğum olabilir kanama olmazsa 38’i bekleriz dedi.
glnrCk Dryakbts 28+3deyim plesenta previa total tam kapanma var demek hiç bir sıkıntı olmazsa 37. Hftada doğum olur dendi
SekerAnne Dryakbts sağlıkla kavuşun inşallah güzel haberlerinizi duyalım 🥰26. Haftamda azıcık da olsa plesantanın yukarı çıktığını söyledi doktorum ama dinlenmeye devam dedi, şimdi 28*5 olduk .. bakalım zaman ne gösterecek
Vselen Merhabalar bende aynı durumdayım şuan 30+5’deyim. 32’nci haftamda sezeryan veya normal doğuma karar verecek doktorum.. birde çalışıyorum bu süreçte umarım erken doğum riskleri yaşamayız🙏🏼
Dryakbts Vselen inş zamanını doldurursun canım. Benim biraz erken alacak doktorum 35+5 te alırım dedi şu an 29+2 yim. Bende aynı şekilde çalışıyorumbu ara biraz zor gelmeye başladı çalışmak
Vselen Dryakbts doktorunuz bu şekilde mi söyledi mesela bana dediki 32’ye kadar bekleyelim yer değiştirebilir dedi
Dryakbts Vselen benimkinin çıkması beklenmiyor canım ve kordonumuzdaki damarda zar yok ondan dolayı 35. Haftada alacak. 22+2 de çok az birkanamam oldu miniminncaık elhamdulillah bir dahada olmadı
Dryakbts Vselen aynen o durum bendede var. Afedersin ama rahim ağrısını vs geçtim artık vajinam ağrıyor
Dryakbts adsmom çok az bir kanamam oldu canım onun haricinde yaşamadım. Benim aynı zamanda kordondada sıkıntı olduğu için erken tarih verdi
gamzekubra adsmom bende aybı durumdayım benimde doktorum 32. Haftada duruma göre karar verceğiz dedi . Ok korkuyorum erken doğum olursa bi sorub olur mu diye rabbim sağlıkşa kucağımıza almayı nasip etsin
Vselen glnrCk yani bende tam bilmiyorum dediki doktor 32.haftaya kadar plasentanın yer değiştirme ihtimali oluyor yani yukarı çıkabiliyor o yüzden 32. Haftaya kadar yer değiştirir mi diye bekleyelim eğer yer değiştirmezse sezeryan olmak zorundasın ona göre gün veririz dedi
Vselen glnrCk Doktorumun yorumu bu şekilde oldu bana, bekliyoruz bana nasip herşey :) siz kaç haftalıksınız
Vselen Dryakbts nerede yaşıyorsunuz acaba 😇 Çok şükür azıcık olmuş bitmiş , inşallah hayırlısı ile kucaklarımıza almak nasip olur. Mesela doktor bana yere eğilme yukarı uzanma gibi önerilerde bulunmuştu size nelere dikkat etmeniz için öneride bulundu acaba
Dryakbts Vselen istanbulda yaşıyorum canım. Aynen ağır kaldırma eğilme uzanma sürekli dinlen dedi ama ben çalıştığım için bunu dile getirsim işim ağır değil ordada oturuyorum dedim rutin işlerini yap ama sakın abartma dedi ilişkiyi yasakladı aklıma gelenler bunlar canım.
Dryakbts Vselen Ama yeri geldiğinde eğilmek ve uzanmak zorunda kalıyorsun her seferinde yanımda biri olmuyor. Yemeğimi çoğu zaman oturarak yapıyorum eşim evdeyken aürekli yatarım ağrım olduğunda yemeğide o yapar kendi iyi hissettiğimde herşeyi yapmaya çalışıyorum.