İlk gebeliğim . Ben de 18+5 te hissettim . O günden beri de devam ediyor kızım . Pıt pıt küçük tekmeler şeklinde bazen daha güçlü şiddette oluyor bazen daha küçük. Ben içimde birşeyin hareket etmesinden korkarım diyordum ama hiç öyle olmuyormuş çok güzel bir his