Aleyyo-09 esra0522 seğirme başladıysa devamı da Gelir benim genelde reçel yiyince çok kıpırdıyor pıtır pıtır😍
Ozlem2206 Aleyyo-09 bende ilk net şekilde 19da hissetmiştim sabah çok erken bi saatti şok olmuştum sonra eşimi uyandırmamak için tuvalete gidip hıçkır hıçkıra ağlamıştım çok güzeldi 🥰
Kbrra Aleyyo-09 yaaa ne güzel hiss🥰bende 17 haftadayim ama böyle tekme gibi değil pıt pıt gıdıklama gibide birseyler oluyo bebiş diye düşünüyorum 🤷😁
Aleyyo-09 Kbrra bebiştir öyle öyle başlıyor , ki gaz sancısıyla onu ayırabiliyorsun zaten farklı oluyor 😍
asellmom Aleyyo-09 bende 16 haftalıkken hissetmiştim şimdi 26 haftalık artık hareketleri canımı yakıyor 🤪
Aycaaaaa Aleyyo-09 14. Haftamda minik tekmeleri hissetmeye başladım 20. Haftamdayım o tekme attıkca onunla oynamaya başladım okadar güzel his ki ❤️ Rabbim kucagımıza almayı nasip etsin
Beyazguvercin2 Aleyyo-09 yaaa çokk güzeller😍ben de hissetmek istiyorum kuzu ya daha 17+5 iz benim dünyalar güzeli prensesim nasıl tekmeleyecek çok merak ediyorum heycanla bekliyorum o anı
Pinarr35 Aleyyo-09 15 16 da bole.icimden bisey kayar gbi hissediyordum 18 de tam tekme hissettim 20 den beri baya oynuyor 21+6 olduk artik uyandircak derece kimildiyorlar tekmeliyorlar ikizlerim babamiz bile hissediyo disardan 🥰
Hilalbasak Aleyyo-09 tam bu haftalarda hissettim cnm evet cok guzel bir duyguu ilerleyene zamanlarda sen gör birde ❤😁😁
Nurakin077 Aleyyo-09 ben 18+6 dayım hala kıpırtı bile hissetmedim korkuyorum artık kız annesiyim nasipse
dml33 minik4550 bnde 14de hissettm ikinci aynen senin dedign gibi içerde gidiklio sanki 🤣bir gün oluyo 1 gün olmuyo o yuzdn hareket diye düşündüm
minik4550 dml33 benim sadece sağda oluyor daha yeni oldu zaten ozaman harekettir ilk kızımda biraz geç hissetmiştim demekki doğruymuş ikinci gebelikte erken hissedilmesi 🥰❤