Dmllale
asyaa0 ben de 20 haftaya kadar hissetmedim detaylı ultrasona gittiğimde çok korktum öldü falan der diye sonra Dr baktı “şu an bile kıpır kıpır, rahim duvarına vurmadigi sürece hissetmezsin” dedi. Orda normaldim arabaya binince o kadar sukredip ağladım ki 😅 içini ferah tut 😇