yorumları okudum delirdim ya laf dinlemiyo nedir , kavga edin gerekirse . bebeğinize bişey olsa siz yanacaksınız kaynananız değil . postunuzu okurken her satırda gözlerim faltaşı gibi açıldı . benim oğlum 1 temmuzda doğmuştu . doktorun tek dediği çocuk soğuktan hasta olmaz , sıcaktan olur bunu asla unutma demişti . oda zaten sobasıymış yani sobalı odada yenidoğan bile olsa bi zıbın bi kıyafet yeterli , üstüne ince bi battaniye . benimde evim sobalı yani yanınca cehennem gibi oluyo . şuan afedersin donla duruyorum odada 😅 lütfen dinlemiyo demeyin gerekirse ki gerekiyor gözüktüğü kadarıyla kavga edin ya . müsade etmeyin giydirmesine dediğini yapmayım daha 2. gününüz şimdi diş geçirdiniz geçirdiniz yani .