mehmel54 Sevcan34 eşim yüzünden gidemiyorum malesef ama cuma dönecem çok şükür kendime de bebegime de bakabiliyorum ikinci günden ayaklanmistim şimdi tek sıkıntı cumaya kadar kızımı kaynanamdan korumak olacak o da kocasından korkusuna karışamaz bana
mehmel54 Azizinannesi2 sabaha kadar uyuyamadı ağladı hep en son emzirmek için aldım baktım yanıyor ateşi de 39.8 hemen kayınpederimi aradım götürdük düşürdüler şuan iyiyiz neden böyle olduğunu da anlattım kızdı kaynanama
Azizinannesi2 mehmel54 iyi olmuş iyi yapmış kayinbaban sürekli emzir canım Çok aç olursada ateşi yükselir
mehmel54 superrmomy sabah yeniden yükseldi gittik kaynanam gelmedi ama kayınpederim her şeyi duydu ve kızdı kaynanama ki zaten babamda demis anneme ama annem kendi bildiğini yapmış. Şimdi peşimizde dönüp duruyor ama karışamıyor korkudan
Selin12- mehmel54 hem eşinize hemde kayinvalidenize çok sinir oldum Allah tan kayın pederiniz varmış size ve çocuğunuza sahip çıkan anladığım kadarıyla koy gibi bir yerdesiniz bence kendi evinize gidin bir an önce
mehmel54 Selin12- evet çok şükür ki babam var ne bana ne de kızıma bir şey olmasına izin vermez izin vermedi de bu zamana kadar. cuma günü gideceğim inşallah
nevarneyokk mehmel54 36-37 arası normal 37,5 üstü sıkıntılı yenidoğanda . Ensesinden ve göbeğinden anlayabilirsiniz . Soğuksa üşüyordur . Terliyorsa da çok sıcaktır . Muallakta kalırsanız oraları kontrol edin . İnşallah birdaha olmaz çok geçmiş olsun kuzum
mehmel54 nevarneyokk çok teşekkürler bilgi için bilmediğim için dün ayrıca endişelendim. Çok sağol amin