mehmel54 giydirirken müsade etme canım. Annesi olarak böyle kalmasının uygun oldugunu bebegin hakkında karar vermesi gereken kisinin sen oldugunu söyle. Yanlış anlama ama çok istiyorsa dogursun birtane daha. Sen ağlayacağına o ağlasın. Valla çok sinirlendim kayınvalidenize. Yazıktır gunahtir. Gidebiliyorsaniz onlarla beraber gidin hastaneye ki doktor bir güzel konuşsun kayınvalidenize. Ateşinin düşmesine çok sevindim canım. İyi haberlerini bekliyoruz.