mehmel54 Kızlar nolur görenler yazsın ilk hamileliğim köye geldim dün her şey güzeldi bir önceki postta da anlatmıştım soba meselesini kaynanam sobayı çok yakıyor ayriyetten bebeği kalın giydiriyor üstüne battaniye atiyor ve beşiğin üstüne de 2 kat kalın bir bez atiyor ve bebeği tülbentle sıkıyor bu sabahtan beri kızımın atesi 39dan aşağı düşmedi sadece yüzü bile en az 39 derece vücut ısısını saymıyorum bile 40.3ü bile buldu kaynanam olmadığı için açıyorum üstünü falan rahatlasın diye ama düşmüyor kaynanama söyledim eşime söyledim esim de kızdı kaynanama ama kaynanam bebeğin ateş-i böyle olur üşümez diyip duruyor ne yapmam gerekiyor sabahtan beri böyle sabahı bekleyip kayınpederime söylemek istiyorum ki söyleyecem de baba gel bak ateşine hastaneye gidelim diyecem çünkü beni bir tek o anlıyor ama sabahı beklemek istemiyorum da çünkü çok korkuyorum bir şey olacak diye az önce emzirirken ter içinde kaldı çocuğum uyuyamıyor bugünden beri hep ağlıyor uykusunda ememiyor bile kucağımda uyuyor eli ayağı açık olduğu için acaba kontrol ede ede sabahı mi beklesem yoksa kayınpederimi mi cagittirsam ne yapsam bilemedim çıkmazdayım nolur yardım edin eşime söylüyorum yarın hallederiz diyor ama ben çok korkuyorum havale geçirme ihtimali çok yüksek gözleri bile bir başka bakmaya başladı sabahtan beri
Gzmlerce mehmel54 bence acil hemen gidin allah korusun ihmale gelmez boyle seyler ateş diosunuz bence hemeeeen gidin gunah
Azizinannesi2 mehmel54 Sen o çocuğu soy bacım yazık günah sobalı olduysa ev daha sıcak olur sen o çocuğu hemen soy ki ateşi düşsün yazık günah o sabilarin ağzı var dili yok seni kötü gelin bilsin ağzının payini ver sussun
Bernako mehmel54 sizin şuan hastanede olmanız gerekiyor.. buraya yazarak vakit kaybetmeyin küçücük bebek allah korusun havale bile geçirir. O çomar kaynananızda ozaman görür lahana gibi giydirmek neymiş
Mihriballim Acilen doktora gidin ateş bu çocuk oyuncağı değil . Götürücek kimse yoksa ambulans arayın
mehmel54 Mihriballim Fasulyeninannesi1 Gzmlerce Eşime anlatamıyorum kayınpederim aşağı katta ben yukarıdayım eşimi göndereceğim hemen çağırsın babasını aşırı korkuyorum
mehmel54 Azizinannesi2 soydum defalarca laf da söyledim esim ilk çocuk o da havale geçirmiş havale nedir bilirim ben diyor yeni çocuk buyutmuyorum ben diyor
Azizinannesi2 mehmel54 o zaman evine git yanlış anlamadiysam çocuğu hasta havale geçirene kadar yazık bebeye kaynananiza Allah akıl fikir ihsan eylesin
mehmel54 Bernako Eşime söyledim çağırmadı ama biz kendi imkanlarımızla düşürmeye çalıştık üstünü soyduk oda ısısını düşürdük bayağı durdu öyle çok şükür düştü bayağı rahatladı kızım şimdi başındayım kontrol ediyorum sürekli çıktığı an kayınpederimi çağıracak eşim
Busramom1 mehmel54 40 derece yeni doğan için çok tehlikeli havale gecirebilir düşmez dr a götürün hemen kaynananıza da bi zahmet cevap veri verin sizin çocuğunuz bu millete ne acaba ya gitcek imkan yoksa 112 yi arayın mutlaka inşallah bi zarar görmez kuzum. Kızım 4 yasında oldugu halde 39 oldugu an korkuyorum dr a götürüyorum çok tehlikeli 40
mehmel54 Busramom1 cevap veriyorum ama dinlemiyor o yokken açıyorum üstünü rahatlıyor dün bizimle aynı odada yattı bugün çok sıcak diye başka odada yattı fırsattan istifade hemen soyduk kızımı şuan normale döndü ama kontroldeyim sabaha kadar uyumayacam bir daha çıkarsa çağıracak eşim babasini
Sevcan34 Busramom1 aynen benim kızımın Doktoru yeni doğanda 37.5 gördüğüm an getir diyo ya oğlum dokuz yaşında 40 asla buldurmadım 38.5 olduğunda hastaneye koşuyorum ya😞
llFatma mehmel54 Allah aşkına çocuk havale geçirir gotur bir şey olsa bin pişman olursunuz bosverin gerekirse taksi çağır hafife almayın böyle seyleri
mehmel54 llFatma almıyorum sabahtan beri korkudan ölüyorum fırsat buldukça açıyorum üstünü bu gece de eşime yalvardım artık açtık üstünü falan düşürdük ateşini ama kontrol ediyorum sık sık çıktığı an çağıracak eşim babasını
Poyrazin_annesi Bebegı ılık bı suyla duş aldr canım ama dikkat et soguk su olmasın ılık olsun. Snra zıbın gıydır devamlı atesını kontrol et ve bol bol emzirki sıvı gitsin bebege. Atesı cıdden cok yuksek . Evde varsa bebekler ıcın ates dusurucu az bıseyde ondan ver
mehmel54 Azizinannesi2 gidicem böyle devam ederse suanlik bir şeyi yok düşürdük ateşini sabah da kayinpederime soyleyecem beni tek anlayan o gerçekten
35lavanta mehmel54 Kuzum bukadar küçük bebekte ateş normal değil hemen ambulansı ara yada taksi çağır acile koş! Normal zamanda bile bu ateş tehlikeli hemen soy ara ve 112 acildeki telefonu açan kişiye kaç günlük olduğunu ateşini söyle ve ne yapmalıyım diye sor. Normal şartlarda yıka ılık suyla hemen derdim ama bebek çok küçük yeni doğmuş hemen ara lütfen!!!
mehmel54 35lavanta soydum oda sıcaklığını da düşürdüm kapıyı açtık falan 15 20 dk soyunuk bekledi düştü ateşi kontrol ediyorum sık sık suanlik iyi cok şükür
RabiaKose mehmel54 Doktorumuz yenidoğan (ilk 28 gün) ateşinin olmaması gerektiğini ve eğer olursa hemen acile götürmemiz gerektiğini söylemişti hiç vakit kaybetmeden hemen doktora götürün, çok geçmiş olsun insaAllah önemli birşeyi yoktur.
mehmel54 RabiaKose sıcaktan oldu çünkü üstünü başını soyunca çok çabuk düştü ateşi ve kendine geldi kızım. Kendi annem hastalıktan olsaydı bu kadar çabuk düşmezdi dedi. Zaten annemle irtibat halindeydim o söyledi ben yaptım düştü ateşi çok şükür
Afk_kms mehmel54 ateş bekletilmez ve daha 2 günlük acilen gitmelisiniz Allah akıl fikir versin kayınvalidenize çocuğa neler yapmış 🤦
superrmomy mehmel54 bebeginizi kendi kıyafetinizden bir kat kalın giydirmeniz yeterli. Gerekirse inatlaşın ama müsade etmeyin. Bebek sizin. İsterse 10 çocuk büyütsün bir anne olarak içinizden geleni yapın. Okurken ben fenalik geçirdim. Lütfen müsade etmeyin derdini de anlatamıyor yazık kuzucuga.
mehmel54 superrmomy ben çıkarıyorum o giydiriyor eşim de kızdı bende ama anlamıyor inanın o yapıyor arkasından bozuyorum kendi bildiğimi yapıyorum
Fillo mehmel54 allah yardimciniz olsun, korkmayin, bol bol dua edin, ve doktora gidin hemen, doktora durumu anlatin ki bir laf soylesin su insanlara
gul06_ mehmel54 ay oyle seymi olurya atesli bebek oyle sarip sarmalanirmi Allah rizasi icin bacim bebegi soy nolur bi bez bide zibinla kalsin. Koltuk altlarina dirsek iclerine islak bez koy. İlik bir dus aldir. 2 gun 3 gun gecmeyen ateste kesin enfeksiyon vardir bir doktora goturun kayinbabanizla konusun goturun.
mehmel54 gul06_ önce kapıyı actim odayı soguttum sonra soydum 15 20 dk öyle bekledi düştü ateş-i çok şükür şuan takipteyim