MiniklerinAnnesiHM cherry6128 canım benimkiler tüp bebek ama tüp bebek işleminden itibaren 10 haftaya kadar progestan fitil kullandım ve günde 4 tane sabah 2 akşam 2 10.haftada doktor kesti sen yenimi kullanmaya başladın?
cherry6128 MiniklerinAnnesiHM 7.haftadan itibaren 15 gün boyunca jel olanını kullandım canım sonra bırakırtırdı doktorum tekrar 11.haftada oldum bu sefer hapını vajinal olarak Gunde 3 defa kullan dedi hala kullanıyorum. Tam iyi hissediyorum kendimi bitti diyorum tekrar basılıyor.
Nznoner Merhaba bizde 12 haftada öğrenmiştik ikizlerden birinin erkek olduğunu yumurtalıkları da ultrason da çok net gözüküyor du. Ama diğeri hala göstermiyor.
Guness90 cherry6128 benimde 9. Haftada oldu cok yoğun bir kanamaydı 1 hafta hastanede yattım progestan kullanıyorum suan sürekli yatıyorum kesenin dışında hafif bir kanamam vardı bebekler iyi çok şükür ama işte tedirgin oluyor insan ya
MiniklerinAnnesiHM Ebrucukm Allah bağışlasın sağlıkla kucaklarımıza Almayı nasip etsin Allah inşallah 🙏🏼
MiniklerinAnnesiHM cherry6128 Canım ben internetten araştırmıştım progestanın fitili daha etkiliymiş en başında keşke sana fitilini verseymiş doktorun
Guness90 cherry6128 bende jel olarak kullanıyordum 9. Haftaya kadar o kanamadan sonra direk her gün iğne ve jel olarar devam ediyorum
cherry6128 MiniklerinAnnesiHM evet canım fitil daha etkiliymiş şimdi onu kullanıyorum inşallah geçer bir an önce
cherry6128 Guness90 iğnede vuruldum canım hayırlısı ile su zamanları atlatsaydık inşallah ben cok zor geçirdim 12.haftaya kadar bulantılarımda çok şiddetliydi. Yeni yeni kendime geldim
Guness90 cherry6128 evet inşallah bende diyorum hayırlısı ile su 12. Haftayı devirip 13. Haftaya gelseydim. Şükür mide bulantılarım cok olmadı benim, birde iğnelerden ilaçlardan sürekli bir uyku hali 😒
MiniklerinAnnesiHM Guness90 canım uyku hali bende de var ben folikasitle coraspin kullanıyorum ama birtek baş ağrım oluyor
cherry6128 MiniklerinAnnesiHM pruluton kullandım canım ama sımdı sadece ilacı kullanıyorum 2 gunde hastanede yattım düşük tehlikesi var diye ama bakıldığı zaman ne içte kanama var ne kese etrafında kanama var niye oluyor anlayamadım ben
Guness90 MiniklerinAnnesiHM corasprin ve oksapar iğne kullandım kan sulandırıcı olarak ama kanamadan sonra bıraktı doktorum bir daha başlarmıyım ne olur hiç bilemiyorum, ama vitamin jel günlük ve haftalık iğneye devam
cherry6128 Sulemrahkuzey bilmiyorumki canım bende bu hafta kontrolum var sorucam tekrar ultrosondan bakınca hic bişey gözükmüyor anlamadımki bende
Sulemrahkuzey cherry6128 güzelce muayene ol canım birini duymuştum öyle ultrasonda bişe gözükmüyordu devamlı kanamak geliyordu çok korkuyordu meğerse rahim içinde yarası varmış o kanıyormuş