Guness90 benim 7.hafta 11.hafta ve 14. Haftamda oldu progestan kullanıyorum. 2 Aydır yatıyorum. Dikkat ettim stres yaptığım zaman tetikliyor sanırım. Ultrasonda kotu bi sey gözukmıgor bebeklerin saglık durumu gelişimleride iyi ama niye oluyor anlamadım bende