Meltemak35 Hilalkhrmn417 siz mesajları gönderin ustu kapalı yine de 😁 mesela bazı erkekler de ozel gün yerine beklenmedik anda sürprizler yapar o daha heyecan verici gelir bana 😊
Hilalkhrmn417 Meltemak35 nisanda 3 sene olacak evleneli her sene telafi ediyor lafta.. bu sene de çocuk olunca cocugumuzun masrafları var.diyor hep bir bahane 🤣
Durubebegim Meltemak35 maddiyat var çok şükür ama hediyeden gönül almadan pek anlamaz benimki biraz kromsu😂😂😂 kafasına nasıl eserse öyle yapar hiç beklemediğim bir anda sanki marketten süt almış gibi al sana kolye al sana yüzük diye veriyor😂😂😂😂 ya diyorum Allah aşkına böylemi verilir böylemi alınır anlamıyor işte
Meltemak35 flowerfly hediye de çocuk için aslında nasip olursa inşallah ben onlara takacağım dogumlarinda veya evlenirlerken, arada gecen surede de ben takarım 😁 cidden çok masraf ama çok zaman geçmedi 5 yıl önce doğum yaptım şuan herkes çok daha zor😒
Meltemak35 _negolen_ sanki 🤭 bazı kaynanalar şu kafada biz böyle hediyeler görmedik, söyle sıkıntı çektik bezleri kaynattik kuruttuk kullandık, ee napalm bize supriz yapılmasın mi biz de mi kazan kurup kaynatalim😁 bana yapılmadı sana da yapılmasın gibi.
_negolen_ Meltemak35 kaynanamın sözleri bizim zamanda özel hastane mi vardı devlette yapardık aptalmısın sen kızım sağlık sigortanın var kullansanıza para harcıyorsunuz bolca 😂😂😂
MelekAlyaM Meltemak35 eşim araba aldı bana. Evlendiğimizde altınlarım bozdurulmustu bebek tedavısı ıcın onun telafısı olarak aldı gecen ay.
Meltemak35 MelekAlyaM kazasız belasız kullanın inşallah 🙏 hem yatirimlik hem kullanım için çok güzel hediye olmuş 🤗
mustafaninidili Meltemak35 Valla ilkinde ben eşim ve oğlumuzun isminin yazılı olduğu kolye yaptırmıştı doğum hediyesi olarak. İkincide sadece kolyeye ismini ekleyeceğiz yeterli benim için 💙
denizin_annesii Meltemak35 hamile olduğumu öğrendim de ondan Bir hediye bekldigimi söyledim doğumda alacaksın dedim tmm merak etme alırım demişti 🥰 ama ne alır bilmiyorum 🤭 bide eşim Ardahan’da ben Konya’da yim geçen geldi bı 15gun kaldı giti (geldiğinde Mardin’den şal almıştı )kısmet se ocakta doğum var o zmnda yetişirse gelicek bakalım ne yapacak 🤭🙄🥰 öyle pahalı bişey olmaz sada olur çiçek (gül buketi)alsada çok sevinirim 🤗❤️🤲🤰💙 oğluşum sagsalim dogsunda gerisi bos