Meltemak35 yektanem25 iPhone zaten pırlantadan kıymetli bu ara ihtiyaç da varsa alınabilir neden olmasın 😉
Durubebegim Meltemak35 ben pırlanta Baget veya su yolu bileklik istedim😂😂 insaf diyor sevgiler günü geliyo diyor zaten adamın ocağına incir ağacı dikmişim altınım çok ama pırlantam yokkk😜😭😭 şaka falan bir yana valla umudum yok bi çiçek çikolata getirse bile elhamdulillah çok şükür derim😃
Meltemak35 Durubebegim ben yıl başı sevgililer günü falan hiç önemsemem. Doğum günü evlilik yıl dönümü gibi bize özel günlerde hatırlanmak isterim. O zaman bir pırlanta şart olmus 😇
Hilalkhrmn417 Meltemak35 altın da pahalı anam 🤣 doğum hediyesini bırakın.. doğumgünümde yaklaşıyor ses yok ümidim de yok 😊
Ozlem2904 Meltemak35 bende 5taşla baget arasinda kalmistim ama sonra iyice arastirdim baget pirlanta aldigin zaman daha sonra olurda satmak zorunda kalirsan %40 zarar ediyomussun bende zaman ne getirir bilinmez diye 5taş istedim 🎁🥰
Meltemak35 Ozlem2904 teşekkürler bilgi için🤗 bestas bi klasik modası da geçmez, bagetlerin zamanla modası geçecekmis gibi düşünüyorum ben de, ama bagetler set halinde çok hoş görünüyor o zaman da fiyat arşa çıkıyor 😁
Meltemak35 Durubebegim benim de tektasimi pırlanta almışti eşim evlilik teklifinde, ne gerek var diye düşünürdüm ama altınla çok fark ediyor görünüm açısından 😊 maddiyat varsa alinmali🤭
Hilalkhrmn417 Durubebegim benim var hem beştaş hem pırlanta evlenirken annemler hediye almıştı zen pırlantadan kampanyalı ürün şuan 6 bin TL ye geliyor ikisi 😅 o hakkımı kaybettim 🤣
Ozlem2904 Meltemak35 valla yeni bisey hersene cikiyo hersey moda kurbani 😂😂😂 siz neye heves ediyosaniz onu alin :) eger olurda pirlanta alirsaniz mutlaka lekesine bakin gecen haberlerdede gosterdiler lekeli pirlantalar oluyomus 2lekeden sonra para etmiyo b kuyumci biliyomus lekeyi ama soylemiuomus sonra satmaya kalkinca lekeli bu pirlanta diyomus
Yagmurdgdgn13 Meltemak35 beğendiğim bi dorika yüzük yardı aşırın demişti altın yükselince kaldı dedi ee şimdi yine düşüşte o tüzüğü bekliyorum inşallah gelir ☺️
Durubebegim Meltemak35 maddiyat var çok şükür ama hediyeden gönül almadan pek anlamaz benimki biraz kromsu😂😂😂 kafasına nasıl eserse öyle yapar hiç beklemediğim bir anda sanki marketten süt almış gibi al sana kolye al sana yüzük diye veriyor😂😂😂😂 ya diyorum Allah aşkına böylemi verilir böylemi alınır anlamıyor işte
Hilalkhrmn417 Meltemak35 öyle şeyleri hiç bilmez 😊 sevgiliylen bile almazdı 😅 alismamis aileden özel günler nedir diye görmemiş önem vermiyorlar böyle seylere
Yagmurdgdgn13 Meltemak35 inşallah. Yüksek bile olsa yüzde 90 eşim alır çünkü surat asmamı sevmez. Sırf surat etmeyeyim diye alır bence inşallah alır ☺️😂😂
Meltemak35 Hilalkhrmn417 siz mesajları gönderin ustu kapalı yine de 😁 mesela bazı erkekler de ozel gün yerine beklenmedik anda sürprizler yapar o daha heyecan verici gelir bana 😊
flowerfly Aman yok almasın zaten hayatının masrafını yaptı. Birde hediye bekleyemem gerçekten. Çocuk için ne istediysem hiç hayır demedi en büyük hediye benim için bu. 😍
Meltemak35 flowerfly hediye de çocuk için aslında nasip olursa inşallah ben onlara takacağım dogumlarinda veya evlenirlerken, arada gecen surede de ben takarım 😁 cidden çok masraf ama çok zaman geçmedi 5 yıl önce doğum yaptım şuan herkes çok daha zor😒
Emoss17 Meltemak35 telefonum artık beni dağiştir diyo hemen doğumdan sonra olmasada 1.2 ay içinde telefon alıcak 😊