Yagmurdgdgn13 Meltemak35 inşallah. Yüksek bile olsa yüzde 90 eşim alır çünkü surat asmamı sevmez. Sırf surat etmeyeyim diye alır bence inşallah alır ☺️😂😂
_negolen_ Meltemak35 kaynanamın sözleri bizim zamanda özel hastane mi vardı devlette yapardık aptalmısın sen kızım sağlık sigortanın var kullansanıza para harcıyorsunuz bolca 😂😂😂
Hilalkhrmn417 Durubebegim benim var hem beştaş hem pırlanta evlenirken annemler hediye almıştı zen pırlantadan kampanyalı ürün şuan 6 bin TL ye geliyor ikisi 😅 o hakkımı kaybettim 🤣