Meltemak35 benimki nişanlandığımızda beştaş almak istemişti bende beğeniyorum beştaşı ama biraz daha olgun görüyorum annelere yakıştırıyorum diyip baget almıştım. Hamileliğimin ilk zamanları da bi kere laf arasında söylemiştim artık anne oluyorum alırsın beştaşı diye. Bide o zaman çok vakti vardı şimdiye kadar çoktan onu alabilecek parayı kenara koyabilirdi. Bebişin hazırlıkları sırasında maddi olarak çok yorulmadı ailem halletti bi doğum masrafları ona kaldı. Alır mı almaz mı bilmiyorum ama sorarsa ne alıyım diye beştaş al dicem. Normalde olsa ısrarla hatırlatır söylerdim de şu son ekonomik durumlardan dolayı kararı ona bırakıyorum. Bide ben yatırımlık bi şeyler istemiyorum bu sefer ilk fırsatta o satılır gider her zaman bende kalsın istiyorum o yüzden böyle bir şey daha güzel geliyo