Eşe dille söyleyerek bir şey yaptırmaktansa onun içinden gelerek en ufak bi çiçek alması benim için daha değerli. Ki zaten bana daha yeni çok istediğimi bildiğinden baget yüzük ve iki bilezik aldı doğum sonrası bir şey almasa da olur. Zaten özelde doğum yapacağım için hastaneye de yeni yıldan sonra zam gelecek nerdeyse 6 bin doğum fotoğrafçı tutacak ona yüklenmek istemiyorum