Avsanem bir sorun yok, doktora da söyledim aslında normali denemek istiyorum diye o hafta tamam dedi yardımcı oluruz, sonraki kontrolde haftaya son nst mız sonraki hafta kucağına veririz dedi sezeryan tarihi verdiği hafta için. Ben de bir şey diyemedim o an şaşkınlıktan ama bir sorun yokken de sezeryan olmak istemiyorum, ha şartlar normal doğuma el verisli olmaz zaten sezeryan olurum diye düşünüyorum. 😔