Avsanem 37+2 yiz bizde. Ağrılar başladı nst de sancılar çıkıyor. 32 deyken 1 cm açılmam vardı şuan ne kadar oldu bilmiyorum daha kontrol olmadım. Pazartesi başka bir hastanede kontrole gideceğim orada doğum yapmak istiyorum. Hep devlette muayene oldum çokta memnun kaldım ama büyük hastaneler daha seçenekli oluyor.
Her ağrım geldiğinde eşim diyor kızım artık gel oynayalım seveyim seni. Ben de diyorum dur kızım durduğun yerde gelme ekmek elden su gölden boşver havalar da soğuk 😅😅😅 sanırım erken doğum yapacağım bebek en son gittiğimde kanala girmemişti. Nasıl olacak hiç bilmiyorum
Rabbim yardımcımız olsun❤️🙏🏻