[silindi] hiç yok aman özel olsun modern olsun diye ilk duyduğumuzda “o ne anlamı ne çekoslovakça mı acaba” diye düşünülen ve muhtemelen 8-10 yıl sonra okul hayatlarıyla başlayan dönemde sürekli adaş karmaşından ya soyad yada lakapla çağrılacak isimlerden olmasındansa bence bu seçiminiz çok güzel.
Nihal adında arkadaşım var,ismi gibi çok zarif ve hanımdır.Evladınız ismiyle gelsin yaşasın.