[silindi] ismi taşıyanlardan birisi olarak ben de yorum yapmak isterim ☺️ İsmim bana çok demode gelmiyor memnunum yani hiç keşke adım bu olmasaymış demedim. Buradaki yorumlar da genel olarak beğenildiğini gösteriyor ki bu da sevindirici☺️ Siz de koyarsanız umarım kızınız severek taşır ve adıyla yaşar🙏🏻