gzemtum bence demode kalıyor ilersini düşünüp koymak lazım bence ismini sonuçta okulla falan gidicek arkadaşları arasında demode kalmaması lazım diye düşüyorum ben isminin tabi bu benim düşüncem
Sibello Bencede çok güzel bir isim 😊😊 Demode diyen arkadaşlarda sonuçta Ayşe fatma Nuriye den hallicedir herhalde artık varsa yoksa Asel Asya Mina Aleyna Zümra bunlar katılıyor hanımefendi de güzel bir isim seçmiş farklı ve anlamı güzel ♥️♥️
[silindi] Sibello yani bende demode olduğunu düşünmedim çok zarif bi isim ağıza hoş geliyor tabi arkadaşların da fikri beğenmeyebilirler☺️ Hep koyulan isimler asel lina mina isimler hep aynı bu isim bana çok zarif geldi zaten çevremizde de hiç yok ☺️
Nursen21 [silindi] hoşuna gidiyorsa bence güzel Mesela ben kızım olursa Meryem ismini düşünüyorum demode yada sıradan sözleriyle ilgilenmem benim kızım nasıl seslenmek istiyorsam öyle seslenirim inşallah
Dk16 [silindi] bence güzel 👍🏻 ayrıca çocuğa büyüdüğünde de ona olgunluk katacak bir ismi olması taraftarıyım Bebekken yakışan ama yaş aldıkça çocuksu duran isimler bence hoş değil
[silindi] Dk16 evet bence de bide o kadar isim söyledim büyüklerin dili dönmüyor mesela Hafsa olsun dedik eşimin teyzesi Hafize dedi isimden soğudum😂😂
[silindi] Dk16 evet ya sorma bide kadın yaşlı da değil kim bilir babaanneler ne der☺️☺️ Bide isim düşünürken insanların da söyleyebilmelerini hesaba katıyorum 🙄
Sev19 Rahmetli babaannemin adı benim için çok kıymetli bir isim evladiniza allah uzun sağlıklı omur versin Ins
Ebrulikiz [silindi] ay su demode diyenleri anlamıyorum neye göre kime göre demode abudik gubidik modern diye isimler koyacağınıza yıllarca güzel kalmış isimleri koyun gayette güzel bir isim ilerde çocuğu mahcup olurmuş hiç gulecegim yoktu ya modern olacağız diye her seyimizden vazgeçer olduk
[silindi] Ebrulikiz bende hiç demode olduğunu düşünmedim aksine eski isimlerden kalan güzel zarif bi isim her zaman koyulabilir geliyor bana Zeynep veya Zehra elif gibi isimler de çok güzel ama çevremde dolu o yüzden bizde olmayan bir isim arıyorum nihal de kulağa da güzel geliyor