KBTd Bizde ilk gittiğimizde karından baktı göremedi, vajinal baktığında 5+3 ken gördü. Vajinal bakmak öyle korkutucu bişey değil ki gebelik döneminde daha kibar davranıyor doktorlar. Endişenizi anlatın doktorunuza. Kanama için gittiğiniz doktor ilaç vs verdi dimi? Ben diğerinde cok gec kalmıstım doktora gitmek icin. Gerekirse başka bir doktora görünün.. Sağlıkla kavuşursunuz iyi haberler alırsınız inşallah 🌸🤲🏻