İyi akşamlar, bugün son adet tarihime göre 5+1 görünüyorum. Geçen hafta gebelik testiyle hamile olduğumu öğrendim doktorum önümüzdeki hafta gel kese belli olur dedi. Bugün lekelenme olunca kendi doktorum olmayınca başka bir doktora gittim ultrason da kese göremediğini söyledi artık belli olması gerektiğini görünmesi gerekirdi dedi dış gebelik olabilir dedi. Vajinal ultrasonla bakalım deyince ben kabul etmedim. Haftaya tekrar kendi doktoruma gideceğim ama endişelerim tavan yapmış durumda.. kese görünmemesi normal mi şuan için