KBTd benımde 7. Haftada gorundu hemen gozukmedı dıye hatırlıyorum ama betamdan sureklı doktorum takıp ettı dedıklerı seyı banada dedı dıs gebelıkde olabılır ondan kendını asla yorma sureklı dıkkat et dınlen agır kaldırma Üç kere beta verdik beta verdiğimiz zaman iki gün arayla vermiştik ikisi arasında iki kat fark olursa dedi yani katlanırsa betanın değeri o zaman dış gebelik olmaz kesen de gözükür dedi kese gözükmese de alttan bakarız ve bu asla hiçbir şekilde çocuğu veya sana zarar vermez dedi ama devlette sert bakabiliyorlar mış onun için özeli tavsiye ederim eğer görünmezse buz bunları ozelden hallettık 7. Haftada herseyı gorduk ultrosonda 22. Haftam sukurler olsun , ımkanınız varsa tavsıye ederım özeli, sakın uzulme gozukur ınsAllah daha erken😍❤️