Asudeprenses Dtfatma belirti yok ama 3 cm açıklık var,bugün kontrol vardı suni ile başlatabiliriz dedi,pazartesi günü bakalım dedim😀yatış verecek galiba
Dtfatma Asudeprenses bende açıklık da yok hiçbişey yok böylece bekliyorum suniye kalacağım ben de galiba 🙄
arelveannesi Durubebegim 3 cm açıklığım vardı en son bu gidişimde bakmadı 🤷🏻♀️ O açıklığa ve bebeğin kanalda olmasına rağmen doğuramıyorum 😂
Esilameryem Durubebegim Allah yardımcın olsun canm ya seninle konuşmuştuk sen benden önce doğurursun falan demiştin önceki adım 2prenses1prens s hatırladın mi
Esilameryem Durubebegim Evet canm normal doğumdu dikişlerim ağrıyor valla bide 3 çocukla uğraşmak gerçekten de zormuş ama iğleşince daha kolay olur inşallah
Esilameryem Durubebegim mallesef canm ya çok canm açıyor o yüzden dıştan 3 tane dedi içten söylemedi tam o yüzden zorlanıyorum