Aysemnurgok Durubebegim 39+4 bekliyoruz hala . Ama bebek iyice aşağıda dedi doktorum bugün. Bide tekrar alttan muayene etti bi parmak açılman var dedi eve geldim bi saat falan sonra hafif kanamam var ara ara devam eden .
yigitegenin_annesi1 Durubebegim 😄pazartwsi gidicem zorla da olsa çıkartın dicem pazartesi hiakeyemi. Paylaşirirm😄😬keyfine düşkün bi paşam var babsıda keyfine çok düşkündür 🙃
Esilameryem Durubebegim Maşallah canm benim ki ikinci 3850 gr dı yine dikiş almıştım neden oluyor anlamıyorum bebeğim kilolu değil ama doktordan kaynaklanan bir şey galiba
Durubebegim Belacivciv ayyy bendemi öyle olucam ama benim çok aşağıya baskı yapıyo afedersin vajina girişime iğne batar gibi oluyorum ayy ne olacak bilmiyorum 🥲
Belacivciv Durubebegim Valla benim de öyle 😂 36da kanala inmişti şuan da bayaa aşağıda ama doğmak istemiyor herhalde😂