arelveannesi Durubebegim 40+1 ile hala doğuramadım 😂 salıya kadar doğmazsa yatış verecek doktor suni ile başlatacak doğumu
arelveannesi Durubebegim ay inşallah ya bugün kontrol vardı bugün yatış verir diye çok ümitlenmiştim ama vermedi gelsin artık 😂
Durubebegim iki_tospik_annesii rabbim yardımcın olsun inşallah sağlıkla kucağına alırsın 😌 ben normal doğuruyorum hemde o biçim normal çatır çatır😆😬😰😨😱😥
iki_tospik_annesii Durubebegim Amin cnm inşallah 🙏 hahaha Allah seni kahkaha attım 😂😂😂😂 benim eşimin yengesinde benle birlikte 4 cü çoçuguna hamile kadının doğum haneye girip çıkması bir oluyor 😂😂😂😂
Asudeprenses Dtfatma belirti yok ama 3 cm açıklık var,bugün kontrol vardı suni ile başlatabiliriz dedi,pazartesi günü bakalım dedim😀yatış verecek galiba
arelveannesi Durubebegim 3 cm açıklığım vardı en son bu gidişimde bakmadı 🤷🏻♀️ O açıklığa ve bebeğin kanalda olmasına rağmen doğuramıyorum 😂
Durubebegim iki_tospik_annesii inşallah kız benim görümcem çok kolay doğumları hastaneye gitmesiyle doğurması bir oluyor 😀
SilaC Bende 38+6 her gece doğuracağım sanmam dışında sorun yok 😬 bazen sancı giriyor hiç alttan kontrolüm olmadı sancım çıkmadı nst de bu doğum sancısı değilse doğumda ne yapacağım diyorum 😅