Evin_nantu Busradogann Maalesef benimde ailem benden uzakta kayınvalidem yemek yapmasını dahi bilmiyor o yüzden aileme gidince bir şeyler aşermek istiyorum 😊
esmer3 ikibebekannesi35 kirazı hamile olmadan önce canın çekmiyor muydu ya da kiraz aşerdiğinde şekerini ölçtürdün mü? koskoca profesörü de hafife alacak değiliz yani her şeyi hamileliğe bağlamaya meraklıyız millet olarak🤣
esmer3 Ayse_88 hamilelikte de öyle normalde canımızın istediğinden farkı yok ama işte psikolojik yoo yemezsem bebekte leke olur aman efendim yemezsem ölecek gibi hissediyorum biraz hormonlardan kaynaklı heralde abartılıyor 🤣
Hafize27 @bet_kilic42 kızda etten soğuma olur diyorlar henüz cinsiyet belli değil ama ben normalde de et sevmezdim az yerdim
bet_kilic42 Hafize27 ben çok severim normalde bütün et ürünlerini ve sakatatı ama şuan nerde görsem Allah affetsin tiksiniyorum
Hafize3536 esmer3 ben ne gördüysem istiyorum kücük cocuk gibi oldum 🤣🤣🤣 reklam görmim hemen istiyorum gidip alıp yiyorum bendede böyle bişey var 🤣
Asiye02 kahvesever__ canim biraz ceviz bi yemek kaşığı salça yarım bardak zeytin yağı biraz göz kararı ekmek tozu yada ekmek içi sevdigin baharatları da at hepsini robottan gecir mis gibi çemen. Ben de yurt dışındayim. Ben hep yaparim lezzetli olur
flowerfly 36.haftadayım en baştan beri hiç bir şeye aşermedim. Ne demek bilmiyorum yaşamak isterdim 🙂.
Krc-123 3265 Hamburger aşermiştim ama aşerme olarak görmüyorum 😄 normal insanın bile sevdiği şeyleri düşündüğü zaman canı çekiyor 💁🏻♀️