Ayse_88 esmer3 bence de yok katılıyorum 10 haftalığım hiç birşey aşermedim normal rütün zamanımda da gördüğünü isteyen biriyim 😃😃
esmer3 Ayse_88 hamilelikte de öyle normalde canımızın istediğinden farkı yok ama işte psikolojik yoo yemezsem bebekte leke olur aman efendim yemezsem ölecek gibi hissediyorum biraz hormonlardan kaynaklı heralde abartılıyor 🤣
glsmwm_ 3265 tuhaf gelebilir belki ama ben ilk hamileliğimde çileği pul bibere batırıp da yemiştim. Nasıl bir midesizlikse🤣😅
eceturan 3265 bugun kumkat gordum pazarda. Ufacik portakal gibi turuncgillerdenn bir kase aldim yedim. Yetmedi portakali kabuguyla dogradim yiyorum bende doyana midem bulana kadar yeme psikolojisi var neden bilmiyorum civkini cikariuorum
eceturan 3265 hhahahaa bi tek bende var saniyordum. Yalniz degilmisim 😀 nasil yenicez acaba o psikolojiyi
Pelin17 Ben cokcok isteyerek aleovera çiçeği evimizde çok var eşim kıyamadı koparıp verdi bende içini az bı şey yedim çok şükür ya 🐣😂
hamisanne_63 3265 hıtta acur aşermiştim şimdi olsa yine oturur bir poşet tuza batırıp batırıp yerim offf ağzım sulandı bak🤤🤤🤤