ozge07070 Ozgebhb benim tanıdığım çok yakın bi teyzemde 2 sene önce doğum yaptı simit aşermişti şimdi oğlu simiti çok seviyor eline alıpta severek yendiği tek şey o 😊
Fatma656565 3265 ayy gene canim cekti 🤣🤣🤣su boregi agladim ruyamda gozumun onunden gecti resmen havada uctular su borekleri🤣🤣
Krkmztugce Erik aşerdim ama öyle böyle degıl ve baktık hiçbir yerde yok ağaçta bulduk ☺️Bütün ağacı yedim diyebilirim☺️☺️
denizin_annesii 3265 herşey özelikle kola döner, lahmacun baklava filan 🤣wala yemek konusunda ilk 4ay çok kötüydü sonra bı iştahım açıldı ne görsem canım çekerdi 🤭🤭🤭
Turcgil esmer3 linç yemeyelim ama banada 😁 zaten hamile değilken bile canım bişi isterse alır yerim yani şimdide öyle yoksa mevsimi değilse de yapacak bir şey yok düşünüp düşünüp gözünde büyütmeyeceksin olacak bitecek 😂
GriMavi Kaçıncı ayda aşeriliyor ki 15 haftalıgm ama henüz bişeye aşermdim mide bulantm da olmadıgı icin norml herzmanki gbi takılıyorum şimdilik Sonra olur mu bilemem