Suleglpk_22 basiniz sagolsun . Allah sabir versin . Cok üzüldüm. Ben geçen sene 35 haftalık korona oldum. En ağır dönemlerdi. Oluyordum neredeyse. Hic ilac almadım. Allaha şükür bebeğime birsey olmadı. Doktorunuz korona yüzünden mi dedi acaba.insan korkuyor. Yine geçirmiş olabilirim hatta. 3 hafta cok.agir grip oldum. Yine hamileyim üstelik 😳😪 test yapılsa kesin pozitif çıkardım.