İçim yanıyor içim gidiyor. korona oldum grip sandım 3 gün sonra testin pozitif çıktı ve ağır değil di doktor yinede önlem amaçlı yatış verdi 3 gün yattım da bir sorun yoktu ve geçtiğimiz cuma günü doktora karnım da acı var dedim doktor her ihtimale karşı kan idrar aldı ve nst ye soktu bi problem görünmüyor herşey yolunda dedi karnım da gaz var galiba dedim bebekte bir sıkıntı olmayınca aradan 3 gün geçti bebeğin hareketleri yok gibiydi hissedemiyordum. Ve karnım daki acı geçmemişti sonra sabah iç çamaşırıma kahve ton da kan olduğunu gördüm bir damla kadar diye öksürmek ten düşündüm sonra öğleye doğru fazlalaştı hemen annemi arayıp napayım dedim hastaneyi ara dedi ve hemen ambulans geldi beni apar topar hastane ye götürdüler. Ve hemen nst ye bağladılar kalp sesi duyulmadı çubukla baktılar yine duyulmadı öldüğünü düşünemedi sonra ultrason da bakmaya götürdüler doktor bakıyordu doktora hareket ediyor mu dedim kalbi durmuş dedi dünyam başıma yıkıldı o an sonra hemen sezeryan a alıcaz dedi herşey çok hızlı oldu ve ameliyat hane ye girdiğim de rüya mı diye sordum ne olacak şimdi dedim ve gerisi yok ameliyat bitmiş yatağa koydular beni ağlamak istiyorum karnım acıyor ağlayamıyorum içim yandı ve benim korona dan dolayı kanım bozulmuş bebeğim zehirlenmiş ölmüş ve karnım da 1,2 gün olmuş öldüğü geç fark ettik. Ve biraz daha geç kalınsaydı bende ölüyordum serunlarla antibiyotikler le kan takviyesi yapa yapa kendime zor geldim çok şükür ben iyiyim salı günü yattım bugün çıktım hastaneden içim çok boş oldu eve geldim bi boşluk oldu bir kez kucağıma sesini duymadım çok zor geldi Allah ım yinede beterin korudu diyorum isyan edemedim çünkü bebeğim de üzülür içim yanıyor oda çok taze acım. Sadece yazmak istedim çok uzun oldu ama kusura bakmayın. Rabbim kimsenin başına vermesin çok ağır geldi 😔😔