Deletedmom_85
Öyle gerçekten Allah razı olsun içime doğmuştu erken doğum yapacağım ama vefat edeceği aklımın ucundan bile geçmemişti. Artık 30 hafta ya yakınlıyo diye almıştım bütün kıyafetleri hazırdı ufak tefek şeyler kalmıştı isimi de var yiğit ali olacaktı kıyafetlerini giydiremeden yüzünü kokusunu sütümü veremeden toprağa verildi hep ultrason fotoğrafları doktor ultrason dan gördüğüm anlar karnım da hareket ettiği anlar gözümün önünden gitmiyor. Artık öbür dünyada bi bekleyenim beni bekleyen yiğit alim var diyorum rabbim inşallah bidaha böyle bir şey le sınamaz. Rabbim kimsenin başına da vermesin