ZllTzcn canım değerleein de güzel yükselmiş hatta ben sana kendimi anlatayım ben 6+0 ım şu anda ayın 20 sinde öğrendim 5+2 ydim sanırım 549 çıktı bhcg 22 sinde 1621 oldu 23 nde ultrasona gittim bebek arkada şu an gözükmüyor dedi doktorum. 1600 ve üstü değerlerde dış gebelik görmüyoruz genelde ayın 29 unda bebek iyice gelişmiş olacak büyük ihtimal tekrar çağırdı inşallah o zaman sağlıcakla görürüm benim sana tavsiyem bence bir daha kan ver değerlerin düşmediyse arttıysa başka iyi bir doktora gitmeyi dene bakalım inşallah sağlıklı gebeliktir canım benim 😍😍