ZllTzcn bende dış gebelik geçirdim maalesef. Gebelik testinde pozitif çıkınca doktorum hemen gel demişti gittiğim gün bi sıkıntı yoktu sadece daha önce düşük yaşadığım için iğne vermişti 5 gün sonra tekrar çağırdı keseyi görebilmek için ama göremedi ve dış gebelik dedi sonrası da malum. Ben 10 gün boyunca merkezde ki hastaneye gidip bi gün kalçadan bi gün damardan olarak iğne tedavisi gördüm sonra beta değerimin düşmesini bekledim önce bi yükseldi sonra da yavaş yavaş düştü nerden baksan 1 Aydan fazla sürdü 🤷🏼♀️ Psikolojik olarak biraz yıpranıyorsun zor bi süreç allah yardımcın olsun.