yigitegenin_annesi1 Aysemnurgok benım harketleri normal bazen çok harketli bazen durgun sürkii korkutur beni benım bildiğim sancı olmadan da açılma oluyor bilmedim şimdi yarn haber ver hayırlı haberler bende pazartesiyi beklciem acilden giriş yapmcm devlette takiplyim
Aysemnurgok yigitegenin_annesi1 Doktora gittim canım . Yine muayene etti bir parmak açılman var dedi eve geldim ara ara kanamam var .ilk alttan muayenemde hiç böyle bişey olmamıştı canım yandı bunda biraz .
yigitegenin_annesi1 Bebiscann kürt ama çevremde çok zazaca konuşan var anlamıyroum bi türlü zor nir dil
Nigar_A Merve_0109 ohh ne güzel)) bizimkinin de istediği) bide gündüz oldu gece uykusunu aldı deyin tam olsun😄 bizim beyin uykusunu almaya doğurmak içini enerjisine ihtiyacı var çünki vercem bebeği o doğuracak😂
AyssssK Mom54544 ay benimde pazartesi doğum var çatım darmış mecburen sezeryan ama çok korkuyorummmmmmm😮💨😮💨😮💨
yigitegenin_annesi1 Aysemnurgok 🥺🥺altan muayne çok acıtıyro bebeiş nasıl kalp atişi suyu sancını mı bekliceksn
Aysemnurgok yigitegenin_annesi1 ilk 38 haftalıkken yaptı hiç acımamıştı . Bu sefer acıdı . Bebiş iyi suyu azalmış ama normal artık doğacak yani dedi kalp atışı da iyiydi. Ama bende sancı hiç yok . Bekliyoruz sancı kanama yada suyun gelirse gel dedi . Yok olmazsa salı günü gideceğiz .
yigitegenin_annesi1 PrensesAnnesi4 🙃benımde sancm yok inilaj pazartwsiye kadar 8 cm olır😄hafiften bişeyler var ama net sancı diyemem
PrensesAnnesi4 yigitegenin_annesi1 Evet ama bende sifir sanci bide yasimda 18 di saniyorumki oyle doguracam 😂😂 ay ne kadar kolaymis diye ortada geziyodum taaaaki suyum gelene kadar 😂
Esilameryem yigitegenin_annesi1 sanır canm bende aynı senin gibiydim artık gelsin diye uğraşıyordum ama hiç beklemediğim bi günde nişanım geldi ertesi günü de doğurdum
Elifinannesi_ haftadan beri erken doğum riskim vardı. Doktor senin 37 görmen imkansız diyordu. 38+3 olduk gelen giden yok Banada doğuramayacağım gibi geliyo 🙄