yigitegenin_annesi1 ilk 38 haftalıkken yaptı hiç acımamıştı . Bu sefer acıdı . Bebiş iyi suyu azalmış ama normal artık doğacak yani dedi kalp atışı da iyiydi. Ama bende sancı hiç yok . Bekliyoruz sancı kanama yada suyun gelirse gel dedi . Yok olmazsa salı günü gideceğiz .