yigitegenin_annesi1 özele gidiyorum ben . Eşim pek beğenmiyor doktorumu hani açılmam olup olmadığına daha hiç bakmadı ben sordum oda dedi sancın olmazsa açılma olmaz dedi . Bi kaç arkadaşım da bizim hiç sancımız yoktu ama açılmamız varmış gittiğimizde hastahanede öğrendik falan dedi. Öyle olunca da eşim doğsun bebek bi daha buna gitme dedi. Yarın kontrole çağırdı ama bilmiyorum. Kızım çok hareketli geceleri . Tuhaf oluyorum bu kadar hareket edince . Sizde durumlar nasıl ilerliyor