Zambak55 ben kıyafetlerini ebebek, babymall ve defactodan aldı. Yenidoğan ve 0-3 ay aldım. 3-6 ayları doğduktan sonra alacağım. Doğumum martta, tam mevsim geçişi olduğu için şimdi ne alsam emin değilim. O zaman duruma göre alıcam. Hastane çıkışı bi tane 8li aldım, geri kalan yenidoğanları alt üst takım aldım eldiveni şapkası vs de içinde olacak şekilde. Şahsen isimli set yaptırmayı düşündüm ama düşününce de gereksiz geldi 😁 o yüzden yaptırmayacağım.
Biberon, emzik vs gibi ufak tefek şeyleri genelde ebebekten aldım.
Arabasını prego macan aldım. Evime yakın bi bebek avmsi var şansıma, orda gürkan bebe diye mağazadan aldım, internetten de satışları var.
Odasını da ikeadan almayı düşünüyoruz ama bakınıyoruz daha.