Meleekk Hilalkhrmn417 ay artmasın giysin yıpratsın inşallah 🤭😂yoksa eşim başımın etini yer bak fazla dedim, gördün mü giyemedi diye 😬😂 Amin. Sağlıkla giydiği günleri de görelim inşallah 🙏🥰
Hilalkhrmn417 Meleekk ahahha ah bu eşler 🤣 benimki de öyle hepsini küçük almiyorsun dimi diyor yok sen rahat ol dedim 🤣😊
Meleekk Hilalkhrmn417 😂😂😂 hahah aman duymasınlar küçük aldığımızı 🤭 hepsini kullandınmı derse evet diycem valla kullanılmayan olsa da 😂😂😂 yoksa dilinden düşemem.
Minik1Civciv Asyaveannesi36 benim bebeğim Temmuz da doğacak Allah nasip ederse ben neler almalıyım şu ana kadar aldığım iki zıbın iki tane beşli hastane Çıkışı emzik reflü yatağı ikili takım bi tane 🥰
Asyaveannesi36 Minik1Civciv siz birazcık daha kış sezonunun bitmesine yakın kışa yatırım yapın bence şuan yazlıklar da da indirim var ebebekte fırsat reyonlarında ben ordan yakalayıp aldım hep 😌