Asyaaa35 ben aldım biraz babymallden biraz e bebekten aldım. Civilden zıbın aldım. Uzun kol 0 3 aylık 4 tane zıbın aldimcunku yaz geliyor ve bebek hızlı büyüyor. Waikikidende aldim ikili tulumlar vardı cok hoştu krem ve taba renkli. Ordan da zıbın aldim uzun kolluydu ama sanırım evet. Göbek bağı icin yandan bağlamalı alt üst takımı aldim 3 takım. Cunku onlar rahat oluyormus bebek icin. Babymallde Suan 5li hastane çıkışında indirim var 50 TL idi. Babymalden muslim örtü ve yıldızlı baddaniyenaldim sade ve şık. Butikbebecik insta sayfadan isimli hastane çıkışı vericem organik penye kumaşı kaliteli dediler. E bebekten altlı üstlü takımlar aldim 60 80 TL civarıydı. Başka bisi almicam kıyafet olarak cunku ilk zaman birden kilo alıyorlar. Doğumdan bi ay sonra yazlık almaya başlarım. Daha anneler fln da alcak ztn. Ben şimdi bebek bakım ürünleri alicam. Mustela losyon, sudocrem pişik icin, katlababilir küvet takımı, emzirme yastığı, babynest reflü olanlisi e bebekten alicam. Aklıma gelen Suan bunlar. Ha babymalle gecen gittigimde anne yanı besigi gördüm kaliteli 3 kademeli ve sallanabilendi. Birde bebek arabası prego marka travel sistem 2898 inmiş. Hemen alicam cunku fena zamlar gelmeye devam ediyor sanırım