Bir hafta öncesine kadar acıbademe gidiyordum eğer giden varsa bilgisi olsun hanımlar biz 6300 e anlaşmışken doğum ücretini 12,500 e çıkardılar şu an hastaneyi şikayet eden çok hasta var. Bilgisi olmayan varsa kendini hazırlasın😂 kesinlikle ödeme almadılar 2 kez ücreti ödemek istedim 35 haftada doktor değiştirmek zorunda kaldım