betulyc Mrvgk38 ben Ülkü hocadan çok memnunum diğer doktor hakkında bir fikrim yok gerekirse telefonla bile haberleşip sorular sorabiliyorum verdiğim parayı sonuna kadar hak ediyor Güler yüzlü ve ilgili çok naif bi doktor 😂
betulyc Selmaklc doğum fiyatını konuşmadık ama gidenler 7 bin civarı diyor bu ay soracağım sizede söylerim
Ha-ti-ce Merhaba bemde erkilette oturuyorum 30 haftalığız şehir hastanesinde doğum yapan veya düşünen yokmu özeller çok pahalı gerçekten🤷🏼♀️
betulyc Selmaklc o zaman siz daha erken gitmiş olursunuz sorabilirsiniz çünkü ben her ayın 12 sinde gidiyorum
Selmaklc betulyc Benim nilgun hanim da 6 bin tl ye yapacaktim sonra ikinci dlgum oldugu icin indirim yapti 5400 tl ye anlastik insalalh Mart gibi Benim dogum. Muhanede 290 tl veriyorum canim