Meryemgozde Rintintin Rintintin 27+2yim 2. Gebeliğim bir kızım var smdi oğlum olacak hayırlısıyla inşallah erkilette oturuyorum 😊
Merveikratanem Rintintin yok canım aman böbreklerime baskı yapmışlar bobreklerim de genişleme olmuş teşekkür ederim kuzum 🌷
Rintintin Canannakdeniz canim söyle soyleyim Dinçer bey önceden melikgazi hastanesindeydi. 2019 Nisan ayında kızımı dogum yaptım orda 1250 TL ödedim. Simdi humaya geçti muayene ücreti 100 TL ama dogum ücretleri hakkında bir fikrim yok 🌸
Canannakdeniz Rintintin anladım canım tamam 2.000 diye duymuştum önceden ama şuan ne kadar bilmiyorum
taninmayananne Rintintin selamm bende develide ikamet ediyorum annemler de erkiltteler bir oğlum var 3 yaşında bebek istiyoruz 🤩 hayırlısı
Rintintin aselinannesiiiiiiii merhaba canim hosgeldin. Asel mi koyacaksin kızının adını 😍 benim de kızımın adı asel 🌸