bejanne00 annesinin_beybisi Tuhaf bence 😂 düzenli adet gören birinin neden yumurtlaması sıkıntı olsun ki
annesinin_beybisi bejanne00 bende pcos var yani yumurtlama bozukluğu ama pcosun dereceleri var hafif orta ağır benim âdetlerim düzenli olduğu için doktor hafif dedi 2 ayda falan adet görenler orta , 3_6 ay ya da hiç görmeyenler ağır oluyor yani sadece adetle olmuyor
annesinin_beybisi ilkimgamze aynı benim de oyleydi işte hatta instragramdan satan kişiye bile gösterdim daha yumurtalama olmamış dedi sürekli çünkü hafif kırmızı oluyordu kkoyu olmuyordu
bejanne00 annesinin_beybisi peki ay içinde hiç kasık ağrın ne biliyim göğüs hassasiyetin oluyormuydu?
ilkimgamze annesinin_beybisi Benim hafif kırmızı değil baya kırmızı oluyor ilk 10 dakikada. çok belirgin ama c kadar olmuyor sadece
annesinin_beybisi bejanne00 yumurtama için soruyosan yumurtalama belirtilerini çok net bir şekilde hissediyorum bel ağrısı akıntı karın ağrısı oluyor ama yumurtlama bozukluğundan dolayı yumurtam yeterince olgunlasamiyor
ilkimgamze bejanne00 Benim geçen günelerde hem kasık ağrısı hem gögus hassasiyeti hem akıntı hem ara ara adet olacakmış gibi ağrım oluyordu ama sonra geçti bugün yine sanki hafif kasık ağrım var ve alakası var mı bilmiyorum ama dünden beri sadece ellerim ve ayaklarım buz kesiyor
bejanne00 ilkimgamze şuan yaptığım testi atıyorum mesela bu şekilde mi? https://resimyukle.io/r/DcSF8kIiCO
bejanne00 annesinin_beybisi annesinin_beybisi rabbim umutlarını boşa çıkarmasın inşallah 🙏 bol bol zikir ve dua et rabbim yardımcın olsun
annesinin_beybisi bejanne00 benim bundan bir tık dahakoyu kirmiziydi ama yanindaki gini bordo olmuyordu
ilkimgamze bejanne00 Bugün daha da belirgin ama yine pik değil 22. Gün oldu ben kesin geç yumurtluycam da böyle her gün bir tık koyulaşıp pik olmasını beklemiyordum ben silikken tak diye bir gün pik olur diye bekliyordum
annesinin_beybisi ilkimgamze inan var ya ben normalde üşüyen biri değilim bu ay ellerim ayaklarım dondu soğuktan benim için bu gebelik belirtisi ama herkeste aynı olur mu bilmiyorum tabi
bejanne00 ilkimgamze Adetinize ne kadar var? Belki hamilesiniz çünkü ikisi aynı koyuluk gibi çıkan arkadaşlar hamileyim diye haber veriyorlardı
ilkimgamze ilkimgamze Yani benim 4 gündür öyle ki bir tik köyü olsa c kadar koyu olmuş olacak her gün yarın kesin olur diyorum ertesi gün oluyor yine yok
ilkimgamze annesinin_beybisi Ayyy keşke Rabbim duysun sesini. Ben bu aydan çok ümitliydim yumurtlama testiyle günümü kaçırmayacağım için kesin gözüyle bakıyordum ama bu defa da yumurtlama göremedim bir türlü yine de içimde olumlu hisler var çünkü gün aşırı değerlendirdik bu ay olmazsa korkmaya başlıycam artık. Dediğim gibi birkaç gün önce kasık ağrısı yapışkan şeffaf akıntı göğüs hassasiyeti bir iki kere adet ağrısı oldu sonra geçti ama dünden beri kasığımda çok hafif bir batma tarzı ağrı var ellerim ayaklarım buz kesiyor şuan bile üzerimde battaniye olmasina ragmen ayaklarım buz mide yanmasi da oldu dün ama belki yedigim ictigimdendir dedim çok uzerinde durmadim
ilkimgamze bejanne00 Tam aynı koyulukta değil ki ama öyle olsa yumurtlamayı gördüm diyip rahatlıycam bat 2 ocak. Tam 30. günde adet oluyorum
bejanne00 ilkimgamze normalde takvimin diye bi uygulama var. Orda mesela yumurtlama 5 gün görünüyor. 4. Gün en doğurgan dönem diye işaretleniyor hep. Belki yarın koyulaşır oda olmazsa test verirsin hastaneye kanından bakarlar