annesinin_beybisi Ayyy keşke Rabbim duysun sesini. Ben bu aydan çok ümitliydim yumurtlama testiyle günümü kaçırmayacağım için kesin gözüyle bakıyordum ama bu defa da yumurtlama göremedim bir türlü yine de içimde olumlu hisler var çünkü gün aşırı değerlendirdik bu ay olmazsa korkmaya başlıycam artık. Dediğim gibi birkaç gün önce kasık ağrısı yapışkan şeffaf akıntı göğüs hassasiyeti bir iki kere adet ağrısı oldu sonra geçti ama dünden beri kasığımda çok hafif bir batma tarzı ağrı var ellerim ayaklarım buz kesiyor şuan bile üzerimde battaniye olmasina ragmen ayaklarım buz mide yanmasi da oldu dün ama belki yedigim ictigimdendir dedim çok uzerinde durmadim